kamers met aandachtKamers met Aandacht in Nijkerk

De gemeente zoekt kamers voor jongeren tussen de 18 en 23 jaar die een (jeugd)zorgorganisatie verlaten en niet thuis, maar ook nog niet helemaal zelfstandig kunnen wonen. Bijna iedere woonruimte kan een kamer met aandacht worden.
De eerste jongere is blij gemaakt met sleutel, contract en een kamer bij mensen in huis. “De kinderen zijn de deur uit en de bovenverdieping staat leeg, we hebben zoveel gekregen, fijn om te mogen delen”, geven deze mensen aan. Er zijn nog twee jongeren in Nijkerk, Nijkerkerveen of Hoevelaken die hard op zoek zijn naar een plek. Heb je een kamer vrij, kijk op www.kamersmetaandacht.nl of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Team Diaconie