logo podcast2Podcast

Casper Koelewijn en

Levi van Leuveren.

8. Jesse Buitenhuis

In deze aflevering van de Kruiskerk podcast gaan we in gesprek met oud-kerkvlogger, Jesse Buitenhuis. Hij vertelt over hoe hij het vloggen heeft beleefd, hoe hij topsport combineert met zijn geloof en waarom hij meester is geworden. Geniet van de aflevering!

7. Ruth Bouwstra

In deze podcast gaan we in gesprek met Ruth Bouwstra over de musical ‘Ondersteboven’ die in het weekend van 8/9 maart gehouden gaat worden. Deze musical heeft ze samen met haar zusje geschreven. We praten onder andere over het thema van de musical, maar ook of het moeilijk is om een musical te schrijven.

6. Jesse van Meerveld

In de zesde aflevering van de Kruiskerk podcast gaan we in gesprek met Jesse van Meerveld. We hebben het over zijn rol bij de band Reform, hoe hij bij de band is terechtgekomen en hoe hij in zijn geloof staat.

5. Richard Vedder

In de vijfde aflevering van de Kruiskerk Podcast gaan we in gesprek met Richard Vedder over de Top2000 dienst die a.s. zondag 17 december gehouden wordt. Hij vertelt over zijn passie voor muziek, hoe hij op het idee kwam om de dienst over Saul te houden en hoe hij de gelegenheidsband bij elkaar heeft gekregen.

4. Ds. van der Sloot.

In deze extra lange aflevering van de Kruiskerk podcast interviewen we Dominee van der Sloot vanwege zijn recente afscheid. In de aflevering vertelt de dominee over hoe hij predikant is geworden en hoe het werk eruit ziet als predikant. Verder blikt hij terug op 13 jaar Kruiskerk en geeft hij onze kerk nog wat mee..

3. Cor van Rees.

In deze aflevering van de Kruiskerk podcast interviewen we Cor van Rees. Hierin hebben we het met hem over dat hij een inzamelingsactie organiseert voor Oekraïne, omdat daar nu oorlog is. Hierbij reist hij af naar Krakau in Polen. In de aflevering vertelt hij wat hij van de reis verwacht en wat voor voorbereidingen hij heeft getroffen.

2. Maria van Middelkoop.

In deze podcast gaan we in gesprek met Maria van Middelkoop. We hebben het over de Muskathlon die zij gaat lopen aankomende herfstvakantie. De Muskathlon is een sportieve actie waarbij geld wordt opgehaald voor armoedebestrijding. Hierbij reist ze af naar Ghana, om vervolgens een halve marathon te lopen. Ook hebben we het nog kort over ORA en hoe Maria op het idee kwam om het opnieuw op te zetten.

1. Dick Sluiter

In de eerste podcast interviewen we Dick Sluiter over zijn werk als jeugdwerker. Zo legt hij uit wat het werk als jeugdwerker inhoudt en kijken we naar de verschillende kerken waarin hij heeft gewerkt.

0. De Teaser

Hallo allemaal,
Wij zijn Casper Koelewijn en Levi van Leuveren en wij maken podcasts over onze kerk. Op deze manier willen we jullie kennis laten maken met mensen uit onze kerk en hoe wij denken over het geloof. In onze podcast serie laten we mensen uit onze kerk aan het woord die een bijzonder verhaal te vertellen te hebben. Heeft u of heb jij ook een mooi verhaal te vertellen of wilt u iets kwijt wat relevant is voor onze podcast, stuur dan een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Als u/jij meer wilt weten over de podcast, kunt u naar onze korte teaser luisteren waarin we wat meer informatie geven over wie we zijn en wat we van plan zijn met de podcast.