Mattan groet

Mattan (God schenkt) is door de 20-45-groep in het leven geroepen om mee te leven met onze jeugd, kinderen, tieners en jongvolwassenen. Eén van ons gaat op bezoek (meestal na overleg met ouder of verzorger) en neemt een cadeautje mee. We vragen of we een foto mogen nemen voor social media en natuurlijk is iedereen vrij om daar ‘ja’ of ‘nee’ op te zeggen. Het is gezellig om even een praatje te maken en te horen wat er leeft!

Jeugdpastoraat

Pastoraat vindt vaak plaats gezamenlijk met het gezin. Bij de diverse clubs, en dergelijke, is er ook ruimte voor pastoraat.
Toch kan het nodig zijn om aan kinderen extra steun te geven. Daarvoor is er De Praatpaal. Ook kennen we de Mattan groet.

Praatpaal

06-51993834

De Praatpaal heeft een eigen website Ga snel kijken.

Jouw wereld op de kop?
Erover praten lucht altijd op.
Wil je iets vragen of vertellen,
De mensen van de Praatpaal kun je altijd bellen.
Wij zijn er voor kinderen en jongeren van 4 tot 18 jaar. Het nummer van de Praatpaal is:
06-51993834. Je kunt ons bellen, Whatsappen of je kunt contact opnemen via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Het kan zijn dat we niet direct bereikbaar zijn, in dat geval bellen we je terug.

Wat?
Soms zijn er dingen waar je met niemand over kan praten. Je blijft er maar aan denken en je komt er niet uit. Dan zou het best fijn zijn als er iemand is die naar je luistert. Bel dan gerust de Praatpaal eens op. Wij willen graag naar je luisteren. Met alle vragen kun je bij ons terecht. Wij vertellen nooit zomaar iets door aan anderen en wij vinden niets gek!

Wie?
Wij zijn vrijwilligers uit verschillende kerken, die het fijn vinden om met kinderen en tieners op te trekken, naar hen te luisteren, met hen te praten of te bidden. Samen iets doen of iets maken kan ook, bijvoorbeeld een herinneringsboek.

Wanneer?
Je kunt bijvoorbeeld bellen als iemand die je goed kent erg ziek is of als je gepest wordt. Als je ouders gaan scheiden of als er iemand gestorven is.

Website: via www.praatpaalnijkerk.nl kun je nog meer informatie vinden. Mailen kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

230623a praatpaal

230623b praatpaal