Geloven voor kinderen

Ons geloof is heel belangrijk voor ons en daarom willen we het ook overdragen aan onze en andere kinderen. Naast de kerkdiensten en andere activiteiten is er ook de catechese waarin we dat proberen te doen.

YOUTH 2.0

Na een succesvol Project Alpha, als vervanging van catechisatie, gaan we dit jaar verder met Youth 2.0!

Wat is Youth 2.0?

Youth 2.0 is voor jongeren in de leeftijd van de middelbare school. Er zijn 8 avonden en elke keer is er een ander thema. Het thema heeft altijd een Bijbelse boodschap die aansluit bij jouw belevingswereld. We gaan, onder andere, hetzelfde materiaal gebruiken als bij de jongerennevendienst

Na het samen eten gaan we uit elkaar in drie groepen. Jij mag zelf kiezen naar welke groep je gaat: verleden, heden of toekomst. Elke keer zal er iets zijn voor de doeners onder jullie, maar ook voor de denkers is er ruimte.
Is Project Alpha je bevallen? Benieuwd wat dit allemaal inhoudt?
Meld je dan aan door een mail te sturen naar:

Praktisch:
Dit najaar starten we op de dinsdagavond. Het zijn in totaal 8 avonden en het duurt van 18.00 uur tot 20.00 uur. We gaan beginnen na de startzondag.