Tegenwoordig is het mogelijk in Het Trefpunt van de Kruiskerk één keer per maand, op een woensdagavond gezamenlijk warm te eten.
De data worden bekend gemaakt tijdens de maaltijden, in Het Kompas en op de website.
Het is wel fijn als je je van te voren even op geeft, anders hebben we geen idee voor hoeveel personen we moeten koken. Mocht je na je opgave toch niet kunnen, dan ook graag weer afmelden, iemand anders kan dan je plaats innemen.

De kosten per maaltijd bedragen € 5,00. Je krijgt daarvoor een drankje, fris of alcoholisch, een voorgerecht, hoofdgerecht met vlees (of eens een keer vis), daarbij keuze uit twee groenten en een toetje. Op tafel staat steeds water.

De Kruiskerk gaat open om 17.00 uur. Graag gepast betalen bij de ingang. Het voorgerecht wordt om 17.30 uur opgediend. Na het hoofdgerecht, het toetje en een kopje koffie of thee is de maaltijd om 19.00 uur afgelopen.

We beginnen en besluiten de maaltijd met een gebed, een lied, een gedicht of kleine overdenking.

In eerste instantie is de uitnodiging voor gemeenteleden bedoeld, maar je kunt zeker anderen meenemen, een buur(vrouw) of vriend(in), een kennis, in het algemeen iemand voor wie je deze maaltijd ook passend vindt. Iedereen is welkom. Mits hij/zij zich van tevoren opgeeft natuurlijk.

Opgeven of zo nodig afmelden bij:
Jeanette Waaijenberg, 06-30953033 (met ook de mogelijkheid een mededeling in te spreken) maar het liefst via e-mail::  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.