Koren

{gallery width=448 height=219 lightbox="boxplus/darksquare" alignment="left-float" padding=10}bestanden/400-samen/koren/190503-eigenwijs.jpg{/gallery}Kinderkoor Eigenwijs.

De Gereformeerde Kerk heeft een kinderkoor. Informatie daarover kan men vinden via "Jeugd" --> "Jeugdactiviteiten" of klik op de navolgende links:

Kinderkoor

Kwartet ‘Expectation’

Ons kwartet heeft gekozen voor de naam ‘Expectation’.
Verwachting, hoop, om met elkaar muziek te mogen maken en de boodschap daarbij uit te dragen van de hoop en de verwachting die wij vanuit ons geloof mogen ervaren.

Het kwartet bestaat uit:
Margriet van de Kaa sopraan
Betsie Wassink alt
Jaap Buys tenor
Willem Mulder bas
Petry Esveldt pianiste

We hebben tijdens diverse kerkdiensten en diensten bij een uitvaart onze bijdrage mogen leveren.
We hopen dat wij u in het aankomende seizoen mogen laten genieten van onze muzikale klanken.

wakinMuziekgroep Wakin’

Wakin’ is een muziekgroep samengesteld uit muzikanten van verschillende kerken waaronder de Kruiskerk Nijkerk en Gereformeerde Kerk Nijkerkerveen. Ons geloof in de drie-enige God is onze belangrijkste drijfveer. Met onze muziek willen we dit uitdragen en de mensen hiervoor ‘opwekken’. Vandaar de naam Wakin’: wakker worden/wekken.

Ons logo is een open oog gevormd door twee Ichthusvissen (Wakin goudvissen). Een beeld van de onverdeelde gemeente die de opdracht van Jezus eensgezind uitvoert.
Ons repertoire bestaat uit een mix van hedendaagse aanbiddingsmuziek, nummers uit Opwekking, het nieuwe liedboek, van Sela, het Psalm project, e.a.

De muziekgroep bestaat uit
Eddy van de Beek, bassist,
Stef de Jong, gitarist,
Gino Kalkman, pianist en vocaal,
Petra Cornelissen-Gatsma, vocaal
Maijke Vos-van Bloemendaal, vocaal.

Voor informatie en verzoeken kunt u ons bereiken via Eddy van de Beek, 06-12790292 of