Alpha cursus

alpha logoIn september 2022 start er een Alpha cursus in de Kruiskerk.

De Alpha-cursus is een introductiecursus in het christelijk geloof. Tijdens deze cursus ontdek je de basis van het christelijk geloof op een laagdrempelige en gezellige manier. Of je nou je leven lang al in de kerk komt, nog nooit in de kerk bent geweest of sinds kort pas: Alpha is voor iedereen! Het is een plek waar je jezelf mag zijn en waar je alles mag delen, ook je twijfels.
De eerste bijeenkomst is op maandag 19 september. De cursus is vervolgens elke maandag tot en met 28 november. Daarnaast is er een weekend bij: 11-13 november.
We starten de avonden om 18.30 uur met een maaltijd. Daarna komt er een onderwerp aan bod waarover
we met elkaar in gesprek gaan. Tien weken trekken we met elkaar op.

Heb je interesse en wil je je opgeven? Dat mag bij Jolijn van de Veen via e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of app 06 401 00 659.
Komt de maandagavond je net niet lekker uit? Kijk dan op www.alpha-nijkerk.nl voor een andere Alpha cursus in de buurt.

Voor verdere info  zie de website van de Alphacursus.