Locaties van de Kruiskerk en het Kerkelijk Bureau

Venestraat 44
3861 BX Nijkerk

Kerkelijk Bureau:
Deze bevindt zich in de Kruiskerk.
Telefoon: tel. 033-2452186

Verhuur

Bent u op zoek naar een kerkzaal? Zoekt u geschikte vergaderruimte? Wilt u een cursus geven? Onze kerkgebouwen beschikken over allerlei vergaderfacilliteiten tegen een aantrekkelijke prijs. Neemt contact op met de kosters en zij informeren u graag en uiteraard vrijblijvend.
Koster:
Telefoon: 06-11470333
N
B. Aanvragen voor het gebruik (van zalen) van het kerkgebouw moeten minimaal een week van tevoren worden ingediend. De gebouwen worden alleen ter beschikking gesteld voor doeleinden die verenigbaar zijn met wat voor kerkelijke ruimten als norm wordt gehanteerd. De uiteindelijke beslissing hierover berust bij de kerkenraad.

Een kerk is zo gek nog niet . . .

Locaties