muziek 1Jeugddienst

De jeugddienst wil jongeren een positieve ervaring met het geloof bieden door muziek, de Bijbel, persoonlijke beleving en een actualiteit.

Een jeugddienst wordt 4 keer per jaar georganiseerd. Er is ruimte voor muziek die jou als jongere raakt en aanspreekt en verbindt met God. Er is een Bijbelse boodschap die aansluit bij je leefwereld. En met ruimte voor persoonlijke verhalen, beleving en ontmoeting.

Voor elke jeugddienst bedenken we een thema, kiezen liederen uit en denken na over een leuke vorm. Ook nodigen we elke dienst een toffe band uit!
De doelgroep voor de jeugddienst is de jeugd tussen de 10 en 16 jaar. Uiteraard is iedereen welkom, maar de inhoud van de dienst is gericht op deze leeftijdscategorie.
De jeugddiensten voor dit jaar staan gepland voor zondag 16 oktober en 11 december.

Zoals je hierboven kunt lezen willen we graag weten wat jóu bezighoudt en waar je graag meer over wilt horen! Dus heb je een idee voor een spreker of een goede band? Laat het ons weten!
We zien je snel!
De jeugddienstcommissie, Erik Vedder en Dick Sluiter