240405 molenaar irisEven voorstellen
Beste gemeente,
Binnenkort kom ik stagelopen in de Kruiskerk. Daarom stel ik me graag aan u/je voor. Mijn naam is Iris Molenaar, ik ben 22 jaar en woon met plezier in de mooie Hanzestad Kampen. In 2023 heb ik mijn bachelor theologie afgerond. Op dit moment volg ik een master tot predikant aan de Protestantse Theologische Universiteit in Amsterdam. In het kader daarvan loop ik van 2 april t/m 17 mei 2024 stage bij ds. Rianne van der Nagel-Meter.
Doordeweeks ben ik bezig met mijn studie theologie en werk ik één dag bij de IZB in Amersfoort. In mijn vrije tijd hou ik van lezen, schrijven, wandelen in de natuur, zingen en tijd doorbrengen met familie en vrienden.
Ik zie ernaar uit om kennis te maken met jullie gemeente en te zien wat er in en om de Kruiskerk gebeurt. Op zondag 7 april ga ik voor in de morgendienst, waar de ontmoeting tussen Tomas en Jezus na Zijn opstanding (Johannes 20) centraal zal staan.
Graag tot ziens!
Hartelijke groet,