inloophuis
Donderdag 4 april vertelde Jaap van Dijk over oud Nijkerk. Hij had veel foto’s en oude films uit het verleden (over het mooie stadje). Voor velen een “oh ja”, voor anderen nieuwe verhalen. De belangstellenden waren erg enthousiast over de presentatie.
Ook was er op die dag een onverwachte activiteit.
Eén van de vrijwilligers was (bijna) jarig en had daarom de “ijsco-dames” uitgenodigd die iedereen op een heerlijke sorbet trakteerde.

Daarnaast was er in de afgelopen week ook weer veel gebreid en gehaakt voor Oekraïne. Wij krijgen veel breigaren binnen. Hiermee zijn wij erg blij.
Wij hebben wel een vraagje.
Als u breigaren wilt geven, wilt u het dan op de donderdagen van Het Inloophuis inleveren of anders contact opnemen met Rita Jonkman. Als het in de kast wordt gezet, wordt het onoverzichtelijk waardoor andere groepen die activiteiten hebben in de kerk hun spullen niet kwijt kunnen. Ook is er een busje voor een bijdrage voor brei/haakgaren, want het is niet altijd gratis. Als u een bijdrage voor het project wilt geven, dan staat er een busje om het werk voor Oekraïne te ondersteunen.

Ook de gemaakte kaartverkoop heeft weer een mooi bedrag opgeleverd voor “Het Hospice Nijkerk”.
De morgen werd weer afgesloten met een lunch.