inloophuisHet Inloophuis Kruiskerk

Donderdag 18 april was het weer een sfeer van: “Wat is het weer fijn om elkaar te ontmoeten in het Inloophuis” . De koffie en de thee smaakte goed en er werden allerlei spelletjes gespeeld. Van koersballen tot rummikub, van Trio Minos tot sjoelen en er stonden nog meer spelletjes klaar.
Verder werd er weer veel gehandwerkt en kleding verzameld voor Oekraïne. Daarnaast werd er nog een glaasje fris geserveerd en ondertussen veel bijgepraat. Zo vloog de ochtend om en werd weer afgesloten met soep en lunch.

Seniorenreis

Verder was er ook nog groot nieuws
Veel mensen hebben zich opgegeven voor het seniorenreisje naar Enschede op donderdag 30 mei en daardoor ontstond een wachtlijst. Nu hebben wij voor woensdag 5 juni een tweede bus gereserveerd zodat ook deze mensen dit reisje kunnen maken en nu kunnen er nog meer mensen mee!!
Wilt u mee, geef u dan eerst op bij Gerda of Rita om daarna betalen naar het onderstaand rekening nummer. U kunt dan 50,00 euro overmaken op rekening:
NL70 RABO 0347 8094 64 t.n.v. Diaconie Gereformeerde kerk
o.v.v. seniorenreisje.

Hierbij de informatie
Vanaf 9.15 uur bent u van harte welkom bij de Kruiskerk, Venestraat 44, voor een kopje thee of koffie. Om 10.00 uur staat de bus klaar voor vertrek. Via een toeristische route over de Veluwe, langs paleis Het Loo, vliegveld Teuge naar een restaurant in Terwolde voor een warme maaltijd. Vervolgens gaan wij verder naar Enschede waar wij een rondleiding krijgen in een synagoge, met als afsluiting koffie of thee met gebak. Tegen 18.00 uur hopen wij weer terug te zijn in Nijkerk.
Heeft u dieetwensen laat het ons weten.
Voor vragen kunt u terecht bij:
Gerda den Dunnen, tel 033-2460539 of 06-14208281
Rita Jonkman, tel. 033-2460655 of 06-151 96 904. Of via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

synagoge enschede