bg tafel 504x245Beeld en Geluid.

Kijken / Luisteren

Wilt u thuis de kerkdienst volgen, kijk dan op de navolgende pagina: Vieren --> Kijken / Luisteren.

Beeld, geluid en licht binnen de Kerk

Tijdens de diensten wordt er gebruik gemaakt van Presentatieschermen waarop de liturgie en beeld wordt weergegeven. Een vaste groep mensen bereidt de presentatie voor en bedient de apparatuur tijdens de dienst. Deze groep verzorgt ook het beeld dat via internet beschikbaar is voor de kijker thuis.

Er kunnen ook kerk gerelateerde oproepen of aankondigingen worden gepresenteerd. Verzoeken hiertoe kunt u indienen bij
U kunt dit e-mailadres ook gebruiken om vragen te stellen over het gebruik van beeld, geluid en licht tijdens de kerkdiensten of om suggesties door te geven.

In het Trefpunt draait continu een overzicht van activiteiten binnen onze kerk. Op de site kunt u die ook vinden:
Samen --> Agenda Kerkgebouw
Mocht u ook wat willen presenteren, biedt dit dan aan bij:

Als u materiaal toelevert, moet dit aan bepaalde eisen voldoen om zeker te zijn dat het goed leesbaar is. Deze eisen kunt u vinden bij Communicatie.