auto parkeren 190208Parkeren bij de Kruiskerk.

Parkeerbeleid bij Kruiskerk:
  • Alle acht parkeerplaatsen hebben een bijzondere ‘P-invalide’ status;
  • Van deze parkeerplaatsen blijven er twee aangewezen als permanente ‘P-invalide’ plaatsen.
  • Zes van deze acht plaatsen krijgen de ‘P-invalide’ status met de toevoeging: ‘alleen tijdens de kerkdienst’. Dit wordt duidelijk met een bordje aangegeven;
  • Alle gemeenteleden die een ‘Europese Gehandicaptenparkeerkaart’ hebben en deze duidelijk zichtbaar voor de voorruit van de auto plaatsen, kunnen gebruik maken van één van deze acht parkeerplaatsen;
  • Deze speciale parkeerplaatsen kunnen niet (meer) gebruikt worden voor de kerkleden en gasten die geen ‘Europese Gehandicaptenparkeerkaart’ hebben;
  • Het kan wezen dat u geen ‘Europese Gehandicaptenparkeerkaart’ heeft maar dat u wel (semi) permanent van deze regeling gebruik wilt maken. Wij verzoeken u dit dan telefonisch of schriftelijk door te geven aan het College van Kerkrentmeesters.
  • Bij bezoek van een voorganger van elders kan één van de parkeerplaatsen aan haar/hem worden toegewezen. Dit wordt kenbaar gemaakt met een bord.

Parkeren elders.

• Er kan al dan niet betaald geparkeerd worden op het Stadsplein, bij de Boni,. omgeving Het Baken en omgeving Bibliotheek.
  • Er mag niet geparkeerd worden op de parkeerplaats direct naast de Kruiskerk. Deze is alleen toegankelijk voor bewoners.