jongerennevendienst 1Jongerennevendienst: Serieus Leuk!

Zit jij in één van de eerste drie klassen van de middelbare school? Dan ben je van harte welkom op de jongerennevendienst!

We gaan éénmaal per twee weken tijdens de dienst van 09.30 uur meteen met de kinderen van de kindernevendienst de kerk uit voor onze eigen dienst met een eigen thema. We zijn met dat thema vaak actief bezig in kleine groepjes d.m.v. discussie, spelletjes, bijbelteksten, en dergelijke. Heel gezellig en je steekt er nog wat van op ook!

Dit seizoen start de jongerennevendienst weer na de startzondag. Wanneer je jouw emailadres even mailt, sturen we je het schema van de jongerennevendienst.

Als je nog vragen hebt kan je terecht bij: het jeugdteam of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen jullie allemaal weer gezellig te ontmoeten.