www.KOM dienst

www.KOM staat voor Welkom, Warm en Waardevol, belangrijke onderdelen van een kerkdienst, KOM staat duidelijk voor: KOM naar de dienst!

Essenties KOM diensten
Iedereen is welkom in deze andersoortige dienst. We willen op een andere wijze (prikkelend en inspirerend)  invulling geven aan de kerkdienst en hopen daarmee ook de mensen aan te spreken die wat “afgedreven” zijn van kerkbezoek.

Het gaat in de KOM diensten zeker niet alleen om “de verpakking”. Het gaat om het geheel rond de zgn. “drie B’s”:  Binden, Boeien en Beschouwen.
Binden: door een warm welkom en een prettige sfeer mensen  (ver)binden met onze kerk
Boeien: middels mooie muziek (niet alleen orgel), moderne (visuele) middelen en verrassende/prikkelende elementen van begin tot eind de mensen weten te boeien
Beschouwen: het gaat wel ergens over, dus de verkondiging is een belangrijk onderdeel. De verkondiging heeft als uitgangspunt een thema uit de actualiteit.