voedselbank

Inzameling kleding

Het voorjaar komt eraan…… de ramen kunnen weer open als het zonnetje schijnt en de kledingkasten worden ‘uitgemest’.
Wij bij de Voedselbank in Nijkerk, aan de Nachtegaalsteeg 2, zijn hard aan het werk om onze gasten aan voorjaars- en zomerkleding te helpen. Wilt u nette en schone kleding aan ons doneren? Dan kunt u deze op maandag- en woensdagochtend inleveren bij de Voedselbank.
Bent u niet in gelegenheid het te brengen, dan komen we het ook graag halen. Belt u dan 0642463230. Van februari tot juni nemen we alleen voorjaars- en zomerkleding in. We zijn ook erg blij met herenkleding en -jassen.

Inzameling voor de Voedselbank Nijkerk

Achterin de kerk staan een aantal kratten waarin we spullen gaan verzamelen voor de Voedselbank Nijkerk.
Helpt u ons mee?
De Voedselbank ondersteunt ongeveer 130 gezinnen in Nijkerk met levensmiddelen, verzorgingsproducten en huishoudelijke artikelen, maar ook met speelgoed en kleding.

De Voedselbank heeft kerken in Nijkerk gevraagd om hulp bij het inzamelen van producten en we doen hier graag aan mee. Daarom staan er een aantal kratten achterin de kerk, met daarbij een poster waarop staat welke producten deze maand het meest nodig zijn. Dit keer zijn dat wasmiddel, thee, suiker en limonadesiroop. Helpt u mee met het inzamelen van deze producten?
U kunt de producten op zondag achterin de kerk in de kratten achterlaten. Wij zorgen ervoor dat de producten bij de Voedselbank terechtkomen.
Dank voor uw hulp!

Team Diaconie