Investeer in onze Kruiskerk

De Aktie Kerkbalans is in volle gang! Een actie waarbij wij als gemeente de krachten bundelen om financiële steun te bieden aan onze geliefde Kruiskerk. Met uw hulp kunnen we ervoor zorgen dat onze kerk blijft bloeien en groeien als een plek van inspiratie, verbinding en hoop.
De Kruiskerk is dé plek waar we samenkomen om ons geloof te delen, elkaar te bemoedigen en ons in te zetten voor een betere en rechtvaardige wereld. Dat kan alleen met uw bijdrage. Met uw financiële steun kunnen we niet alleen de kerkgebouwen onderhouden en opknappen, maar ook de vele activiteiten en diensten organiseren die zo belangrijk zijn voor ons gemeenschapsgevoel.

Als lid van de Kruiskerk Nijkerk weet u als geen ander hoe waardevol onze gemeente is. De warmte, de betrokkenheid en de saamhorigheid die hier heersen, maken dat we ons thuis voelen. Laten we ervoor zorgen dat we deze bijzondere plek kunnen behouden en versterken. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze Kruiskerk een plek blijft waar we elkaar ontmoeten, steunen en inspireren.

Uw financiële bijdrage aan de Aktie Kerkbalans is van onschatbare waarde. Ieder bedrag, groot of klein, draagt bij aan het voortbestaan van onze kerk en het realiseren van onze doelen. We hebben u nodig om onze dromen waar te maken en onze missie te vervullen.
Ons team van predikanten en pastorale medewerkers zijn cruciaal voor opbouw en onderhoud van onze gemeente, u bepaalt met uw gift wat de impact is van dit team.

Dus laten we samen onze Kruiskerk toekomstbestendig houden. Uw bijdrage, hoe klein ook, maakt een groot verschil. Samen bouwen we aan een gemeente die blijvende impact heeft, op elkaar en op de wereld om ons heen.

Open uw hart en laat uw steun blijken. Geef gul en draag bij aan onze missie. Samen kunnen we de Aktie Kerkbalans tot een groot succes maken!
Kortom: Investeer in uw kerk!

Met warme groet,
Team College van Kerkrentmeesters,