kinderoppas 1Kinderoppas

kinderoppas 2Wil je als ouder(s) graag naar de kerk gaan, dan kun je gebruik maken van de kinderoppas. Iedere zondagmorgen is er tijdens de dienst oppas voor kinderen van 0 tot en met 4 jaar. Er zijn elke zondag 2 gemeenteleden beschikbaar. Zij zijn aanwezig in onze ruime oppasruimte, die grenst aan de ontvangsthal van de kerk. Het zou fijn zijn om iets te drinken mee te geven. Wil je de bekers en tassen voorzien van naam?

Tijdens de collecte kun je je kind ophalen, zodat het aan het eind van de dienst de zegen kan ontvangen.

Maak je gebruik van de oppas en pas je zelf nog niet op, dan kun je je opgeven bij onderstaand mailadres.  Je bent dan ongeveer één keer in de twee maanden aan de beurt. Ook opa’s en oma’s zijn van harte welkom om zich aan te melden.