Kampweek

KAMP: de leukste week van het jaar.

Als de Spoorzoeker uitkomt lijkt het altijd nog heel ver weg: KAMP. We gaan namelijk altijd in de eerste week van de zomervakantie en die is net achter de rug. Toch kan het geen kwaad even dit stukje te lezen, zodat je weet dat je niet moet vergeten je op te geven voor de leukste week van het jaar. Want dat is kamp natuurlijk wel.

We gaan elk jaar weer naar de bossen bij Doornspijk. Wat je kunt verwachten zijn spellen in het bos, op de zandverstuiving, een themadag, een disco-avond, een kerkdienst, een sportmiddag, en ga zo nog maar even door. ’s Nachts wordt er geslapen in grote barakken met stapelbedden. De jongens en meisjes apart en waag het niet naar elkaar toe te sluipen, want dan krijg je de leiding achter je aan. Kortom, dit is een week om nooit te vergeten en zeker de leukste week van het jaar!

In 2023 gaan we weer in de eerste week van de zomervakantie. Het kamp is voor iedereen die 8 t/m 14 jaar is. Je kunt je aanmelden via de mail. Stuur een mail met al je gegevens en geef aan bij wie je in het groepje wilt.

Om je aan te melden kan je Het Kompas (en de site) in de gaten houden. Hierin komt een bericht wanneer je weer kan aanmelden. Dit zal medio oktober weer kunnen. Wacht d a n n i e t t e l a n g m e t aanmelden, want afgelopen jaren zaten we helemaal vol. En vol is echt vol. Als er geen bedden meer zijn, kan je gewoon niet meer mee. Mochten er vragen zijn, stuur dan een mail naar
Ik hoop jullie allemaal (weer) te zien op kamp 2023!
Namens de kampleiding, Jesse Buitenhuis