Download als een iCal bestand
Echtscheiding, Emoties en Geloof
Zondag 14 April 2024, 19:00 - 21:00

Speciale Avondserie: Echtscheiding, Emoties en Geloof

Het predikantsechtpaar ds. Iwan en Diana de Graaf, zal een bijzondere avondserie leiden over een onderwerp dat velen van ons rechtstreeks of zijdelings raakt: echtscheiding en geloof.

Iwan en Diana delen hun ervaring van echtscheiding en hertrouwen. Hun persoonlijke reis heeft hen geïnspireerd om anderen te begeleiden die door soortgelijke uitdagingen gaan.

De eerste avond van deze serie, getiteld "Echtscheiding: Emoties en Geloof", zal een gelegenheid zijn waarin Iwan en Diana hun eigen ervaringen zullen delen. Ze zullen zich richten op de complexe gevoelens die gepaard gaan met het proces van scheiden, zoals verdriet, verwarring en wanhoop, en hoe deze emoties verweven kunnen zijn met iemands geloofsovertuigingen.

Het echtpaar nodigt ons allen uit om deel te nemen aan deze avond, ongeacht of we zelf direct met echtscheiding te maken hebben gehad. We geloven dat de avond een waardevolle gelegenheid zal bieden om te leren hoe elkaar en anderen te steunen in een sfeer van begrip en medeleven.

De avond zal plaatsvinden op 14 april 2024 om 19u in de Eben Haëzerkerk, Nw Kerkstraat 106, Nijkerkerveen. We moedigen iedereen aan om deel te nemen en deze aankondiging te delen met anderen die mogelijk interesse hebben.

Voor meer informatie over deze avondserie kunt u per email contact opnemen met ds. Iwan en Diana de Graaf: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Laten we ons verenigen in geloof en compassie, en samen groeien in onze reis van genezing en hoop.