Download als een iCal bestand
TrefPunt.AvondEten
Woensdag 10 April 2024, 16:30 - 18:30

trefpuntavondeten 1

Op woensdag 10 april is er voor ouderen en zij die doorgaans alleen eten, weer een mogelijkheid om samen te eten in de ontmoetingsruimte van de Kruiskerk.
Het gaat er natuurlijk vooral om dat u elkaar ontmoet en een gezellige tijd heeft, maar lekker eten is zeker geen bijzaak en ook mooi meegenomen. Het team van TrefPunt.AvondEten gaat zijn best weer doen om u te verrassen.
Kom dus en geef u op!
U kunt zich aanmelden door contact op te nemen met Jeanette Waaijenberg. Dat kan via telefoon 06-30953033 (met ook de mogelijkheid een mededeling in te spreken), maar bij voorkeur via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Velen hebben dat reeds gedaan, maar aanmelden graag uiterlijk 7 april. Dat geldt ook als u vervoerd wilt worden.
De daarop volgende maaltijd is overigens op 15 mei. Daarvoor kunt u zich heel gemakkelijk aanmelden als u er op 10 april ook bent.
Hartelijke groet,
Team TrefPunt.AvondEten