Download als een iCal bestand
IKOON
Woensdag 17 April 2024, 20:00 - 22:00

ikoon logoIKOON – Interkerkelijke beweging Nijkerk vanuit het gereformeerd belijden
Woensdag 17 april is er vanuit IKOON een bijeenkomst in De Levensbron, Jan Steenhoef 53 te Nijkerk.
De avond begint om 20.00 uur.

Op het terrein van gemeentopbouw zijn veel kerken na Corona zoekende. Hoe gaan we om met gemeenteleden, die niet meer in de diensten komen.
Wat betekent het dat mensen losser verbonden zijn met de kerk als geloofsgemeenschap. Deze gesprekken kunnen al snel iets deprimerends krijgen als je krimp en verlies onder ogen moet zien. Kerk 2030 is een organisatie die kerken helpt om dan terug te gaan naar de kern van kerk-zijn.
Wat betekent het om Christus te zien en God samen te ontmoeten. Hoe leer je leven uit de kracht van genade en wat is toegewijd en heilig leven voor God.

Ds. Joost Smit is predikant in Vathorst en als gemeentebegeleider betrokken bij Kerk 2030. Op deze avond zal hij iets van die route naar de toekomst met ons delen. De avond is voor alle gemeenteleden. Degenen, die betrokken zijn bij kerkenraadswerk en/of gemeenteopbouw worden speciaal gevraagd te komen.

Kortom: allen welkom op deze avond.
Tot dan!