QR-code verjaardagsfonds

qr evangelisatieGift aan het verjaardagfonds nu ook via de Kruiskerk app.
Met het bekende verjaardagzakje wordt elk jaar een gift gevraagd voor het verjaardagfonds.
U kunt uw gift contant in het zakje doen, overmaken naar de bankrekening van de Evangelisatiecommissie of via de GIVT QR code overboeken.
Nu we GIVT gaan afbouwen, kan de gift voor het verjaardagfonds ook via de Kruiskerk app gegeven worden. Naast de wekelijkse collectedoelen is er in de Kruiskerk app ook een permanent collectedoel voor het verjaardagfonds aangemaakt.
U kunt de gift direct in de app geven of via de QR-code hiernaast.
Het geld van het verjaardagfonds wordt gebruikt voor evangelisatie, het uitdragen van het christelijk geloof. B.v. de Alpha-cursus, Tv-uitzending van onze kerkdiensten, bid- en dankdag kinderdiensten, kerstnachtdienst, getuigenisvideo’s en financiële ondersteuning van De Huiskamer.

Wilt u meer weten over het verjaardagfonds of het werk van de Evangelisatiecommissie? Mail dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Henk Lozeman